Service Desk Tekniker
Vi växer och behöver därför fler fantastiska medarbetare till vår Service Desk!
Sedan 2004 har Contribit attraherat personer med lång erfarenhet inom IT-branschen och kompetens utöver det vanliga.
Vi har ett brett nätverk av samarbetspartners och vår erfarenhet i branschen ger oss både djup och bredd i vår kompetens.
Det gör att vi kan åta oss de stora uppdragen och hjälpa våra kunder med deras tekniska utmaningar.

Omfattning: Heltidstjänst
Område: Centrala Stockholm
Yrkesroll: Service Desk Tekniker
Arbetsuppgifter
Vi växer och nu söker vi efter fler medarbetare till vår Service Desk, i denna tjänst har du daglig kontakt med våra kunder och är kundens första kontaktpunkt.
Du kommer att stötta kunder med deras tekniska problem och navigera dem till rätta.

Kontakten med våra kunder sker primärt via vårt ärendehanteringssystem, telefon samt mail.
Vem är du?
Vi söker dig som har ett intresse för serviceyrket, är lösningsorienterad samt kundfokuserad.
Då du kommer ingå i ett team är det viktigt att du är en lagspelare som trivs med att jobba mot gruppens och företagets mål.
• Du är social och har lätt för att kommunicera med både kunder och kollegor
• Du är lösningsorienterad och van med IT
• Du är kvalitet,- och resultatorienterad
Meriterande
• Van att kommunicera via telefon
• Microsoft Office365
• Active Directory
• Förståelse för nätverk och säkerhet
• Licenshantering

Intresserad?
Hos oss har du möjlighet att utvecklas!

Intervjuer sker löpande, sista ansökningsdatum är: 2022-05-01
Vid frågor om tjänsten eller Contribit kontakta:
Cecilia Persson
cecilia.persson@contribit.se

Vi ser fram emot din ansökan!

ANSÖK HÄR!